Článek
"Jako kdyby tu předtím nikdy nebyly! Podívejte se, jsou tu od padesátých - šedesátých let," řekl o týmových příkazech Webber pro BBC Radio 5 Live. "Byly tu vždy a když dva jezdci jezdí pro jeden tým, občas prohodíte pozice, aby celkový výsledek týmu byl co nejlepší."
Webber přiznal, že sám zažil týmové příkazy z obou stran. "Dělá se to napříč startovním polem. Já jsem to několikrát zažil a byl jsem i na straně, která z toho těžila," uvedl. "Lidé by neměli být moc nervózní, nebudou je vídat každý víkend, nic se nezmění."
Zákaz týmových příkazů byl zaveden a nakonec i zrušen na základě výměn pozic mezi jezdci Ferrari. Od příštího roku můžou týmy svým jezdcům nařizovat v tomto ohledu cokoliv, ale nesmí to skrývat. To vadilo prezidentu FIA Jeanu Todtovi nejvíce. Ferrari v Německu příkaz Felipemu Massovi skrylo tak trochu otevřeně.
"Ferrari to udělalo brutálně, bylo to špatné, šlo o vedení v závodě," hodnotil Webber. "Fernando byl za Felipem, tlačil na něj a Ferrari se muselo rozhodnout, co udělá. Necháme své jezdce se vyřadit - za což by pak Ferrari bylo roztrháno - nebo vyměníme pozice? V tomhle případě fanoušky zcela chápu."