Článek
"Jsem pragmatik a očekávám, že lidé u nás doma vyvinou obrovské úsilí. Ale vím, že to není krátkodobý úkol," uvedl Stefano Domenicali podle Autosportu. "Musíme zareagovat a jsem si jistý, že lidé doma chtějí nám všem ukázat, co dokážeme. V Turecku neočekávám zázraky, protože to podle mě bude trvat déle."
Ferrari i nadále trápí aerodynamický tunel, který poskytuje jiná data, než odpovídají realitě závodních tratí. "To je určitě ta nejdůležitější věc," potvrdil šéf Ferrari. "Na tom musíme tvrdě pracovat. Výkonnost vozu není dostatečná, i když se liší v závodech a kvalifikacích."
Co se týče závodu v Šanghaji, doplatili podle Domenicaliho jezdci Ferrari na poslední stint na tvrdých pneumatikách. Ocitli se v podobné situaci jako Vettel, naposledy přezouvali jen o jedno, respektive dvě kola později než německý pilot. Změna na strategii tří zastávek mohla prospět, ale tým ji neudělal.
"Vím, že se hodně řeší, jestli bylo správné jet na dvě nebo tři zastávky," uznal. "Když se podíváte na rozdíly mezi prvními šesti vozy, jsou tak malé, že drobnost mohla změnit konečný výsledek."
"V případě Fernanda jsme měli smůlu, že mnoho kol sváděl souboj s Michaelem, čímž si zničil pneumatiky, na nichž pak musel vydržet až do konce. Felipe měl první dva stinty velmi dobré, měl stejnou rychlost jako přední vozy, a dostal se na jednu sekundu k Vettelovi. Ale v posledním úseku ztratily jeho tvrdé pneumatiky výkonnost mnohem rychleji, než jsme očekávali."