Hlavní obsah

Huleš bude zase jezdit "stopětadvacítky"

PRAHA

Po dvou sezonach v kubatuře do 250 ccm se motocyklista Jaroslav Huleš vrátí pro příští rok do nejnižší objemové třídy. Tým Elit Grand Prix se rozhodl ukončit účinkování ve čtvrtlitrech a své jezdce Huleše a Švýcara Thomase Lüthiho bude nasazovat do závodu stopětadvacítek. Musí to však ještě schválit promotér šampionátu.

Foto: www.yamaha-kurz.com

Jaroslav Huleš se znovu vrací k nižší kubatuře

Článek

Sedmadvacetiletý Huleš se vrátil do motocyklového seriálu, když po zranění a vyhazovu ze stáje Yamaha Kurz vystřídal v týmu Elit GP Jakuba Smrže. V nových barvách startoval o víkendu ve Velké ceně Brazílie v Rio de Janeiru a získal první letošní bod za patnácté místo. Odjet za stejnou stáj by měl i zbývající čtyři závody.

"Velmi se těším na návrat do třídy 125, kde podle mého názoru o úspěchu rozhodují především jezdecké kvality. Jsem také rád, že budu mít konkurenceschopný motocykl Honda, který v letošní sezoně funguje na jedničku," citoval Huleše tým Elit na své internetové stránce. "Věřím, že s Thomasem budeme předvádět kvalitní výkony a také týmová spolupráce dvou jezdců v jedné kubatuře může být pro zlepšování výkonů velmi prospěšná," dodal. V nižší kubatuře reálnější šance na úspěch

Tým na své webové stránce uvedl, že by oba jezdci měli mít k dispozici špičkové stroje. "Letošní sezona nám ukázala, že jsme schopni ve třídě 125 soupeřit s absolutní světovou špičkou a svádět boje nejen o bodovaná umístění, ale dokonce i o stupně vítězů. Cílem týmu je úspěch a ten je po zvážení technických, ale také finančních možností mnohem reálnější v kubatuře 125," vysvětlil změnu majitel týmu Daniel Epp.

Podle něj se do čtvrtlitrů stáj vrhla proto, aby umožnila Hulešovu předchůdci Smržovi prosadit se v mistrovství světa. "Jeho fyzické parametry byly pro stopětadvacítky nevyhovující. Fyzické parametry současných týmových jezdců jsou naopak pro třídu 125 vhodné," dodal.

Reklama