Článek
Teoretickou část zkoušek v Okruhové škole Jiřího Mičánka zvládl Abraham bez problémů. V praktické zkoušce usedl nejdříve na sedadlo spolujezdce vozu Renault Clio a projeli společně s Tomášem Mičánkem dvě kola na Masarykově okruhu. Pak si role vyměnili a hned při dokončení úvodního okruhu se v poslední zatáčce před vjezdem na cílovou rovinku auto pilotované Abrahamem roztočilo do "hodin".
"Najel jsem do zatáčky trochu rychleji. Clio má prý lehkou zadní část, roztočilo se a ustřelilo. Jsem rád, že jsme nevlítli do kačírku. Nechtěl jsem, aby mě hned v mém prvním kole za volantem závodního vozu museli vytahovat zpět na silnici," řekl po jízdě rozesmátý Abraham, který byl s praktickou částí maximálně spokojen. Po řízení cestovního vozu ještě zasedl do formule BMW, za jejímž volantem odkroužil pět okruhů.
Problémy v zatáčkách
"Měl jsem trochu problémy při nájezdech do zatáček, prý jsem podřazoval příliš brzy. Projevil se můj návyk na jinou techniku jízdy z motorek," mínil Abraham. Ve formulovém voze dosahoval maximální rychlosti 200 km/h, jeho osobní rychlostní rekord na motocyklu Ducati je 330 km/h.
"Mám z jízd nádherné pocity a určitě si za volant formule znovu sednu. Ale ještě větší adrenalin je, když skáču s padákem," uvedl Abraham, který si startem v Epilogu zpestří přestávku v mistrovství světa motocyklistů.
"Je to vyzrálý motocyklový závodník, který s přehledem zvládl přechod na čtyři kola. Jen si ještě musí zažít odlišnou techniku jízdy," hodnotil Abrahamovo vystoupení majitel školy Jiří Mičánek.