Článek
Vstup do závodu vyšel nejlépe rakouské posádce Wolfgang Kaufmann a Alexander Talkanitsa na corvetttě, která měla po hodině závodu náskok jednoho okruhu před pozdějším vítězným vozem Audi, který se dostal do čela průběžné klasifikace ve třetí hodině závodu.
Ze hry o boj na prvních místech vypadl už po půlhodině hry druhý mercedes. Za jeho volantem závod rozjížděl Martin Matzke, jenž měl kolizi se soupeři. Po zastávce v depu se ještě vrátil vůz na trať, po 72 okruzích ale kvůli problémům s převodovkou vzdal.
Posádka audi si už hodinu a půl před koncem vybudovala bezpečný náskok pěti okruhů, ale o pořadí na dalších místech se rozhodovalo až v závěru. Šéf stáje Mercedes se rozhodl na závěr závodu nasadit oproti původním plánům opět Mičánka místo Rusa Kuzmicha. Ten sice závod rozjížděl, po hodině se však propadl na osmé místo a teprve střídající Mičánek jej dotáhl na třetí místo.
"Jízda za deště na mokré trati ve tmě mi nevadila. Vytrvalostní závod není o riskování, soustředil jsem se na udržení náskoku před britskou posádkou Hardman Leventis na voze Aston Martin, což se mi podařilo," řekl v cíli Mičánek.
Epilog 2007 |
Absolutní klasifikace: 1. Maděryč, Kostka, Janák (všichni ČR), Björk (Švéd./Audi A4 DTM) 6:00:15,381, 144 okruhů (průměrná rychlost 129,580 km/hod.), 2. Mičánek (ČR), Gusenbauer (Rak.), Konopka (SR), Kuzmych (Rus./Mercedes Benz DTM) 140 okruhů, 3. Hardman, Leventis (Brit./Aston Martin) 139, 4. Peham (Rak.), Mamerov (Něm./Porsche GT3 Cup) 138, 5. Renz (Švýc.), Seefried (Něm./Porsche 911) 135, 6. Bezák, Studenič (SR/Porsche 911) 135. |