Článek
„Mým cílem je vyhrát nejméně jeden závod, a vybojovat si tak start v továrním týmu Seat v mistrovství světa cestovních vozů WTCC. Na stupních vítězů bych se chtěl objevovat co nejčastěji. S autem o síle 300 koní už jsem se svezl a vyhovuje mi,“ říkal 22letý mladík novinářům v pražském hotelu Ambassador. Bydlet bude v Barceloně, nedaleko sídla týmu, a chce se zdokonalit ve španělštině. V polovině dubna ho také čekají první testy.
Pozornost je upřena i na 14letého Jiřího Formana. Ten pojede kvalitně obsazené motokárové seriály v Anglii a Itálii, ale také ME. „Série WSK je motokárovou F1 a v té se chci prosazovat v první desítce. V seriálu pojede devadesát jezdců,“ přál si český závodník, který startuje v týmu CSMS MS KART s tovární podporou.
„Letos se Československý Motorsport zaměřil na dva mladé jezdce a jejich prosazení v zahraničí. Spolupracujeme s předními českými týmy Vekra a Bohemia Racing Team. Naši jezdci se objeví i v dalších domácích i zahraničních seriálech,“ řekl změnu ve strategii královehradeckého týmu jeho šéf Stanislav Matějovský.
Jezdci v barvách Československého Motorsportu se ukáží také v jiných seriálech. Společný tým s Vekrou pojede Česká pojišťovna Škoda Octavia cup ve složení Petr Fulín, Dan Skalický, Tiki Ivoševič, Tadeáš Martínek, Mateusz Lisowski, Laura Hájková a dvakrát se představí Michal Matějovský.
Miroslav Forman senior bude obhajovat titul mistra republiky s Audi A4 St v kategorii D4 do 2000 ccm. Domácí mistrovství pojedou i Stanislav Lepka s Jiřím Nykodýmem. V německém seriálu DWV Tourenwagen Challenge startuje Šimon Kubišta s Alfou Romeo 156 S 2000.