Článek
Nimč se po startu z druhé pozice prosmýkl v úvodu prvního kola do čela, následně postupně zvyšoval náskok a díky dalšímu desetibodovému přídělu do tabulky MMČR se po prvním podniku sezóny ujal vedení v průběžném hodnocení šampionátu.
„Start nebyl v mém podání zas tak dobrý, včera to bylo lepší. Nicméně v první zatáčce se mi podařilo Tondu vnějškem předjet, pak už jsem se snažil držet rytmus,“ připomněl Nimč pole position svého týmového kolegy Antonína Charouze, který se však potýkal s technickými problémy.
„Od startu vůbec nešlo jet rychle a v zatáčce, kde jsem jel úplně pomalu, se vůz najednou nekontrolovatelně roztočil. Zkoušel jsem v závodě pokračovat, ale jezdil jsem o deset vteřin na kolo pomaleji a nebylo možné zrychlit,“ podotkl Charouz.
Jarní cena Brna, MMČR v automobilových závodech na okruzích - sprint |
Divize 4 |
Nad 3500 ccm: 1. Nimč (Mercedes Benz DTM) 19:29,789 (prům. rychlost: 168,057 km/h), 2. Daniš (SR/Audi A4 DTM) -10,457, 3. Maděryč (Audi A4 DTM) -1:05,462. |
Do 3500 ccm: 1. Michl (Opel) 21:28,748 (155,116 km/h), 2. Mičánek (Porsche 997) -6,104, 3. Líbal (BMW M3) -9,832. |
Do 2000 ccm: 1. Sládečka (SR/Alfa Romeo) 22:00,874 (148,451 km/h), 2. Mikulaško (SR/Škoda Octavia) -6,547, 3. Forman (Audi A4) -22,034. |
Divize 3 |
1. Passer 21:39,104 (152,241 km/h), 2. Palmi (oba Van Diemen) -4,690, 3. T. Kašpárek (Formule BMW) -11,608. |