Článek
Černo-červeno-stříbrnému Mercedesu-Benz C-Klasse AMG DTM se startovním číslem 11 se přitom start nevyvedl tolik jako konkurenční Audi a v úvodu závodu kroužil na druhé pozicí. Nicméně Stefan Mücke za vedoucím vozem nikterak nezaostával a ve čtvrtém kole se dostal do čela. „Nebylo snadné získat vedoucí pozici zpět, přesto se mi to na konci čtvrtého kola povedlo. Pak už se mi dařilo postupně zvyšovat náskok,“ pochvaloval si Mücke.
Německý pilot si navíc v následujících kolech začal velmi rychle budovat značný náskok. Německého pilota později vystřídal za volant vedoucího vozu Tomáš Enge a poslední část tříhodinovky absolvoval Antonín Charouz. Také oni s přehledem dominovali a pod šachovnicovou vlajkou projeli s obrovským náskokem 13 kol.
Enge: Vše fungovalo výtečně
V cíli závodu tak pochopitelně vládla spokojenost. „Auto jsme přebíral ve chvíli, kdy jsme měli velký náskok, takže už to bylo hlavně o tom, abychom dojeli do cíle. Audi mělo technickou závadu, zatímco nám vše fungovalo výtečně. Bylo to dobré,“ řekl Tomáš Enge.
Úspěch Sauto.cz Racing Teamu podtrhly čtvrtým a pátým místem absolutně posádky Dr. Josef Piribauer, Dominik Kraihamer, Gerhard Tweraser, Milan Urban a Jan Urban, Milan Urban, Dominik Kraihamer s vozy Lamborghini Gallardo. Ve třídě D4 nad 3500 ccm patřily týmu dokonce kompletní stupně vítězů. Poháry si z Mostu odváží také Antonín Blažek jun., Andrej Barčák, Robert Hordossy, kteří ve třídě D4 do 2000 ccm obsadili třetí místo a v absolutním pořadí skončili těsně za první desítkou.