Článek
"Samozřejmě se chceme vrátit na ten úplný vrchol, to je jasné. Vymýšlíme věci, jak zrychlit. Automobilky MAN a Renault investují spoustu peněz, takže to není jednoduché. Ale děláme kroky, abychom se na ten vrchol dostali. Věřím, že budeme zase rychlejší než letos," řekl na dnešním setkání s novináři manažer týmu Jan Kalivoda.
Buggyra pracuje na změnách, které začala už během předposledního závodního víkendu uplynulé sezony ve španělské Jaramě. Vylepšuje motor a šasi. "Sice nám to v Jaramě výsledkově nevyšlo, ale rozhodně toho nelituji. Byla to šance na to, abychom se posunuli dopředu. Změny, které se nepovedly v Jaramě, máme vychytané a budeme je testovat v Mostě. Vypadá to nadějně, nějaký posun by tam mohl být," prohlásil Vršecký.
Příští týden čeká Vršeckého testování
Příští týden ho čeká další testování v Mostě. "Měli bychom testovat s takovou finální verzí, která bude startovní pro příští sezónu. Samozřejmě to bude potřeba doladit," podotkl mistr Evropy z let 2008 a 2009.
Věří, že se Buggyře v příští sezóně povede zase o trochu víc přiblížit továrním vozům MAN. "Rozdíl mezi soukromým a továrním týmem je obrovský. Samozřejmě bych byl rád, abychom se k nim dostali. To by znamenalo zrychlit o vteřinu, to by byla pohádka. Vteřina je obrovský kus práce," poznamenal Vršecký.
Zatím neví, zda začne novou sezónu stejně jako tu předchozí sám, nebo bude mít ve startovním poli týmového kolegu. V průběhu uplynulého ročníku začal za Buggyru jezdit Michal Matějovský, který nyní s roudnickou stájí jedná o dalším působení.
"Spolupráce s Michalem byla výborná. Když se nedomluvíme, je možné, že stejně jako letos začneme s jedním autem. A kdyby se objevil zákazník, tak bychom jeli dvě auta. Jasno chceme mít do konce roku," dodal Kalivoda.