Článek
Na zmoklé trati okruhu Paula Ricarda za volantem BMW 320si s přehledem ovládnul hned úvodní závod. Soupeřům prakticky nedal nejmenší šanci. Druhý dojel slovenský závodník Samuel Sládečka s Alfou Romeo 156 a třetí Peter Rikli s Hondou Civic FD. Téměř stejný scénář měl i druhý závod, když se do vedení dostal během několika kol a už před sebe nikoho nepustil. Na stupně vítězů ho doprovodili Peter Rikli a Maďar Norbert Nagy, jedoucí s Chevroletem Cruze. Navíc se Fulín prosadil i v souboji kategorie S2000 Turbo, když skončil druhý a třetí, čímž získal body i do hodnocení národních týmů.
Po úspěšném vstupu do sezóny byl Fulín velmi spokojený. „Děkuji celému týmu. Po problémech s benzinovou pumpou jsem dnes řídil skvělé auto. Těžko uvěřit, že jsem se zadním pohonem dokázal atakovat nejen všechny své soupeře, ale i extovární chevrolety z „turbové" třídy," liboval si po druhém závodě.
Bodoval i Matějovský
Na evropské body dosáhl i druhý jezdec týmu Křenek Motorsport Michal Matějovský s vozem BMW 320si. V prvním závodě mu chyběl kousek ke stupňům vítězů, ale i čtvrté místo je úspěchem. Ve druhém ho potkala smůla, když se porouchal senzor řazení a musel zajet do boxů. Ztráta několika sekund ho donutila k ostré stíhací jízdě, ale přesto se dokázal probojovat na bodované osmé místo. Celkově je po prvním dvojzávodě pátý.
„Všechno je otevřené, šlo o první závod, za tři týdny jedeme na Slovensku, kde jsem v minulosti již jednou zvítězil a tak věřím, že body budou přibývat. Ve Francii se mi jelo velmi dobře, i když jsem na tomto okruhu startoval poprvé. Tým pracoval na jedničku a nebýt během druhého závodu drobné poruchy, kterou se záhy podařilo odstranit, mohlo být umístění jistě lepší, vždyť po startu druhého závodu jsme byli s Petrem na prvních dvou místech," nechal se slyšet Michal Matějovský.