Článek
„Když nepočítám Valašskou rallye, tak pojedeme s novým vozem první asfaltový závod. Věřím, že jsme při testování v Hustopečích a ve Vyškově našli vhodné nastavení a z Belgie se budeme vracet úspěšní,“ přemítá Kopecký.
Na start v Belgii se chystal hodně netradičně. S cyklokrosařem Martinem Bínou a Tomášem Maškem, který se účastní vyhlášeného závodu Král Šumavy. „Všichni tři spolupracujeme s doktorem Jiříkem, který připravoval tréninkový program i výškaři Tomášovi Janků. Trénovali jsme třeba na kolečkových bruslích u račického kanálu nebo na haldách písku, které člověk vybíhá a v měkkém povrchu dělá různé cviky. Když jsem to absolvoval poprvé, byl jsem vyřízený a druhý den po probuzení pořád ještě unavený,“ líčí Kopecký.
Minulý rok v Belgii závod nedokončil, protože v jedné ze zatáček trefil betonový sloupek ležící uprostřed cesty. Zřejmě ho tam někdo dal úmyslně. Pořadatelé tehdy však situaci nijak nevyšetřovali. „Nepojedu naštvaný, že mi ukřivdili. Spíše beru Belgii jako velkou výzvu,“ říká Kopecký.
Pojede s poměrně vysokým startovním číslem 14: „Pokud bude sucho, nebude pozdější start problém. Za deště bude všude bahno. Pořadatel ale může čísla rozhodit podle uvážení,“ dodává Kopecký před 16 erzetami dlouhými 285 km.