Článek
„Ostatní okamžitě odkláněli jinam. Za námi jeli hlavně tovární Kamazy. Jenže lídr soutěže Nikolajev zůstal s porouchaným motorem na břehu. Kdybychom jeli jinudy, mohli jsme obhájit loňské prvenství. Takhle nám trvalo přes hodinu a půl, než jsme se dostali ven. Speciální test byl dlouhý 453 kilometrů, ale tu obrovskou ztrátu jsme smazat nemohli. Navíc na autě i na nás bylo znát, že toho máme po té koupeli dost,“ říkal naštvaný Aleš Loprais.
Etapa z Elisty do Majkopu byla poslední opravdu těžká a dlouhá. V pátek už se jede do cílového Gelendžiku a speciálka, rozdělená na dvě části, měří dohromady jen 69 kilometrů. „Jsme čtvrtí a bude veliký úspěch, jestli se dostaneme na třetí příčku. Alespoň šéf našeho InstaForex Eurol Veka Teamu Peter Versluis se dostal na druhou příčku. Mrzí mě, že to nebyla naše chyba, ale jury nám stejně ten čas strávený v brodu neodečetla. Byli bychom s náskokem první a sahali po obhajobě loňského prvenství, které bychom opět vzali Kamazům,“ litoval Loprais.
Silk Way Rallye |
---|
Výsledky kamiónů v 5. etapě: |
1. Mardějev (Rus., Kamaz) 4:11:56 h., 2. Versluis (Niz., MAN) + 24:03 min., 3. Sotnikov (Rus., Kamaz) + 31:39, ...10. Loprais (ČR, MAN) +1:38:37. |
Průběžné pořadí: 1. Mardějev 20:06:25, 2. Versluis +30:28, 3. Šibalov (Rus., Kamaz) +57:18, 4. Loprais +1:03:09. |