Článek
„Je fajn získat hned při premiéře na X Games zlatou medaili," smál se Loeb. Pranic ho nerozhodilo, že byl ve stínu hvězd jako Ken Block či Travis Pastrana. „Bylo zajímavé sledovat, jak se mění vnímání publika a přibývalo žádostí o autogramy a společné fotografie," vyprávěl francouzský pilot zážitky z prestižního setkání nejlepších borců extrémních disciplín. „Vychutnal bych si úspěch více, kdybych se mohl utkat s Marcusem Grönholmem na trati. Těšili jsme se na vzájemný střet, ale po havárii skončil v nemocnici, což je mrzuté," vykládal pilot týmu Citroën.
Přiznával, že po martyriu s cestováním si chtěl hlavně užít netradiční podobu závodění. Mířil totiž ze sedmého podniku mistrovství světa na Novém Zélandu do rodné Francie, kde šla jeho dcerka do školy. „Myslel jsem, že manželka dorazí za mnou do Kalifornie, ale kvůli Valentine to nebylo možné. Proto jsem letěl na otočku domů, abych byl s rodinou, a pak spěchal přímo na závody," vyprávěl Loeb.
Desítky hodin v letadle na cestě kolem zeměkoule mu však rychlost nevzaly.
„Rallycross jsem okusil poprvé. Hned v tréninku jsem si uvědomil, že je klíčový start. Věděl jsem, že pokud vyrazím nejrychleji ze všech, těžko mě někdo pokoří," říkal Loeb, jemuž vzdávali poklonu soupeři i nadřízení. „Seb ukazuje výjimečnost na cestách po celém světě. Teď potvrdil, že je výjimečný, když ovládl úplně novou kategorii," lebedil si Yves Matton, šéf týmu Citroën Racing.