Článek
Sedmadvacetiletá rodačka z Dněpropetrovsku začínala s rallye v roce 2008. K soutěžím se dostala náhodou. Kvůli zakázce, při níž měla fotit motocykly, seděla v Kyjevě v restauraci, kde byl i organizátor automobilových závodů. „Vůbec jsem neměla ponětí, o čem je řeč, když spustil o rallye," vzpomíná Tuškanovová. „Dva týdny před začátkem jsme se začali učit jezdit na motodromu," líčí ukrajinská závodnice.
Dosud nastoupila k osmadvaceti závodům. Začínala se Subaru Impreza, později pilotovala stroj Renault Clio, Volkswagen Polo, zkoušela i závodní Ladu, až nakonec zakotvila u Mitsubishi Lancer Evo IX. Do cíle dojela dvacetkrát, nikdy přitom nešlo o žádný mimořádný úspěch. Ten sklízí hlavně na přehlídkových molech.
Přesto je pozice jejího týmu v servisní zóně vždy v obležení. Není pochyb, že právě kvůli vizáži. Kromě standardních zakázek fotografovala i akty. A pro svoje vydání si ji vybral i pánský časopis Playboy, pro nějž nafotila hanbaté fotografie se svým závodním strojem.
Příznivce ve Zlíně však málem zklamala. Při úterním tréninku totiž vyletěla se závodním speciálem mimo cestu a vůz totálně zdemolovala. Evidentně překročila vlastní limit. „Na rallye mě fascinuje, že člověk nebojuje se soupeřem, ale jen proti vlastní hlavě," tvrdí totiž ukrajinská závodnice, po jejíž tréninkové nehodě museli do akce hasiči a kráska skončila v nemocnci.
Do pátečního startu však byla fit, navíc dokázala sehnat od jedné zlínské firmy jiné závodní vozidlo, a tak mohla vyrazit sbírat další zkušenosti. „V mém případě závody formují sebekázeň a sebeovládání," vyhlásila prostý cíl ukrajinská sexbomba.