Hlavní obsah

Super Bowl byl nejsledovanější televizní událostí!

Již třetím rokem je Super Bowl nejsledovanější televizní událostí v historii USA. Podle marketingové společnosti Nielsen Company sledovalo letošní Super Bowl mezi New Yorkem Giants a New Englandem Patriots 111,3 miliónů diváků. Loňský Super Bowl mezi Green Bay Packers a Pittsburghem Steelers sledovalo rovných 111 milionů diváků.

Foto: gettyimages.com

Poločasové vytoupení Madonny sledovalo 114 milionů divaků

Článek

Americká televizní stanice NBC si nemohla přát zajímavější účastníky letošního Super Bowlu než New England Patriots a New York Giants. Oba tyto týmy spolu sehrály před čtyřmi lety jeden z nejpamátnějších Super Bowlů v historii amerického fotbalu. Giants tehdy díky závěrečnému drivu porazili vysoce favorizované Patriots, kteří až do Super Bowlu XLII neprohráli během základní části ani jedno utkání.

O vítězi letošního Super Bowlu nebylo až do samotného konce rozhodnuto. Závěrečná dlouhá přihrávka Toma Bradyho do endzóny Giants byla údajně nejsledovanější akcí celého Super Bowlu. Podle společnosti Nielsen sledovalo druhý poločas Super Bowlu 117 miliónů diváků.

Poslední dva Super Bowly spolu se Super Bowlem z roku 2010 mezi New Orleans Saints a Indianopolis Colts a závěrečný díl seriálu „M-A-S-H“, který se odvysílán v roce 1983, patří mezi jediné televizní události v historii USA, které sledovalo přes 100 miliónů diváků.

Poločasové vystoupení královny popu – Madonny – sledovalo 114 miliónů diváků, což je více, než byla průměrná sledovanost celého zápasu. Madonnino vystoupení se tak stalo nejsledovanější poločasovou show v historii Super Bowlu.

Reklama