Rubriky:

Cyklistika

Po volných právech z Tour sáhla v Německu soukromá televize

19. července 2007 16:55 - NEUSS

Po demonstrativním ukončení přenosů dvou veřejnoprávních stanic z cyklistické Tour de France kvůli dopingu sáhla v Německu po volných právech soukromá televize. Necelých 24 hodin poté, co každodenní přenosy ukončily ARD a ZDF, zakoupila práva společnost ProSiebenSat.1.

Veřejnoprávní stanice zrušením vysílání zareagovaly na dopingový případ německého jezdce Patricka Sinkewitze. Částka, kterou soukromá stanice za volná práva zaplatila, nebyla podle německých médií zveřejněna. Svým divákům již televize zprostředkovala dnešní jedenáctou etapu Tour.

"Tím, že ARD a ZDF ukončily své přenosy z Tour de France, de fakto uvolnily práva pro německé území. Se souhlasem s Evropskou vysílací unií (EBU) se našlo náhradní řešení. Práva si pronajalo ProSiebenSat.1," oznámil dnes člen organizačního výboru slavného etapového závodu Yann Le Moenner.

Na nejnovější dopingové aféře a odstoupení německých televizí nejvíce vydělal Eurosport. Díky novým divákům mu ve středu stoupla sledovanost více než trojnásobně.

ČTK

Zrušit


Časová osa: Cyklistika

Filtr článků - Cyklistika