Hlavní obsah

Škoda Auto bude hlavním sponzorem Tour de France do roku 2013

MLADÁ BOLESLAV

Automobilka Škoda Auto zůstane hlavním partnerem nejslavnějšího cyklistického závodu Tour de France minimálně do roku 2013. Na prodloužení smlouvy, jež měla letos vypršet, se firma dohodla se společností A.S.O., majitelem práv. Škoda bude nadále patronem bílého trikotu pro nejlepšího jezdce do 25 let.

Článek

"Naše angažmá s vrcholným projektem světové cyklistiky je i nadále jedním z pilířů naší sponzoringové strategie, která se zároveň stala výtečnou bází pro navazující projekty na jednotlivých národních úrovních," uvedl mluvčí firmy Martin Lauer v tiskové zprávě.

Škoda podporuje i další cyklistické akce, včetně domácího seriálu pro širokou veřejnost Kolo pro život, a také osm profesionálních cyklistických týmů.

S organizátory Tour firma spolupracuje od roce 2004. Na jejím základě přepravují každoročně servismany, pořadatele a novináře během závodu vozy Škoda a reklamy společnosti se staly nedílnou součástí obrázků z Tour.

Podnik dohodu uzavřel s cílem proniknout více do povědomí Francouzů i obyvatel dalších zemí, kde je cyklistika velmi sledovaná, jako jsou Španělsko nebo Itálie.

Letošní Tour de France odstartuje 3. července v Rotterdamu.

Reklama

Související témata: