Článek
"Naše angažmá s vrcholným projektem světové cyklistiky je i nadále jedním z pilířů naší sponzoringové strategie, která se zároveň stala výtečnou bází pro navazující projekty na jednotlivých národních úrovních," uvedl mluvčí firmy Martin Lauer v tiskové zprávě.
Škoda podporuje i další cyklistické akce, včetně domácího seriálu pro širokou veřejnost Kolo pro život, a také osm profesionálních cyklistických týmů.
S organizátory Tour firma spolupracuje od roce 2004. Na jejím základě přepravují každoročně servismany, pořadatele a novináře během závodu vozy Škoda a reklamy společnosti se staly nedílnou součástí obrázků z Tour.
Podnik dohodu uzavřel s cílem proniknout více do povědomí Francouzů i obyvatel dalších zemí, kde je cyklistika velmi sledovaná, jako jsou Španělsko nebo Itálie.
Letošní Tour de France odstartuje 3. července v Rotterdamu.