Rubriky:

Cyklistika

Britský deník kvůli dopingu zažaloval Armstronga

23. prosince 2012 18:03 - Londýn

Bývalý cyklista Lance Armstrong čelí žalobě od britského deníku Sunday Times, na kterém v minulosti vysoudil peníze za křivé obvinění z užívání zakázaných látek. List však po letošní dopingové aféře chce po jednačtyřicetiletém Američanovi vrácení částky 300 tisíc liber plus odškodné v údajné výši milion liber.

 

Profimedia.cz

Armstrong v roce 2004 zažaloval Sunday Times poté, co deník otiskl tehdy nepodložená obvinění. Letos však byl americký cyklista usvědčen ze systematického dopingu, za což dostal doživotní distanc a přišel o všech sedm triumfů z Tour de France v letech 1999 až 2005. List se nyní rozhodl získat peníze zpět.

"Je jasné, že tehdejší proces byl bezpředmětný podvod, a vaše tvrzení, že jste nikdy nebral drogy, byla cílevědomá lež," uvedl list v otevřeném dopise pro Armstrongovy právníky. "Proto požadujeme vrácení peněz plus odškodné a náklady na soud," dodal.

ČTK

Zrušit


Časová osa: Cyklistika

Filtr článků - Cyklistika