Rubriky:

Cyklistika

Armstrong se domluvil s britskými novinami na mimosoudním vyrovnání

25. srpna 2013 11:34 - Londýn

Bývalý cyklista Lance Armstrong se dohodl na mimosoudním vyrovnání s britským listem Sunday Times, který ho žaloval o milión liber (téměř 30 miliónů korun). Vydavatel chtěl zpátky peníze, které vysoudil Armstrong, když noviny v roce 2004 zpochybnily jeho výhry na Tour de France.

 

Profimedia.cz

List musel v roce 2006 Armstrongovi zaplatit 300 tisíc liber za sérii článků o možném dopingu sedminásobného vítěze Tour. Jednačtyřicetiletý Armstrong se letos k systematickému zneužívání nepovolených látek přiznal, o triumfy na slavném závodě z let 1999 až 2005 přišel a dostal doživotní distanc.

„Je to poslední epizoda naší právní bitvy s padlou ikonou," napsaly ve dnešním vydání Sunday Times. Noviny po Armstrongovi požadovaly nejen vysouzených 300 tisíc, ale i náklady na právníky.

ČTK

Zrušit


Časová osa: Cyklistika

Filtr článků - Cyklistika