Článek
„Postrádají základní etiketu. Zablokují celé hotelové parkoviště a ostatní mají smůlu," stěžoval si Marc Madiot, manažer týmu FDJ.
Každý tým používá kromě doprovodných automobilů v závodním konvoji i další vozy. Sky má vlastní kamión s kuchyní, další obytné automobily pro zaměstnance a dle francouzských zdrojů využívá i motorhome, jenž sloužil Australanu Portemu při Giru k ubytování.
Vedení Tour sice nařídilo, že jezdci musejí spát v určených hotelových zařízeních, nicméně Froome údajně v motorhomu s vlastní matrací, peřinou i polštářem nocuje. Každopádně celkem flotila Sky zahrnuje třicet vozidel, což je ve srovnání s konkurencí mnohdy dvojnásobek.
Stáj FDJ nebyla jediná, která si na rozpínání Britů stěžovala. Výtky měli i zástupci Europcaru a LotoNL-Jumba. „Když jsme ubytováni ve stejném hotelu jako Sky, nastává problém, protože pro naše vozy není místo," brblal Frans Maassen, sportovní ředitel Lotta, pro web cyclingweekly. „Kromě osobních automobilů mají tři mega obytné vozy zaparkované u hotelu ještě před příjezdem dalších vozů z konvoje. Není možné s nimi fungovat," zlobil se Madiot.
Boss týmu Sky David Brailsford byl kritikou ze strany kolegů zaskočený. „Zástupci Lotta přijeli ve stejný okamžik jako moji lidé. Vedení jejich týmu přišlo a ptalo se, jak se máme. Byli samý úsměv. A pak si stěžují tisku. Moje filozofie zní jednat přímo, tudíž ztratili můj respekt," zlobil se Brailsford.
Každopádně Mezinárodní cyklistická federace už pod dojmem posledního dění podle cyclingweekly chystá pro poslední Grand Tour sezóny, kterou bude španělská Vuelta, omezení i pro počet doprovodných vozidel.