Článek
Jak uvedl americký Sports Business Daily, prodej počítačové hry Tiger Woods PGA Tour '11 od firmy EA Sports je o 68 procent nižší oproti loňskému roku, pokud se srovnají čísla prvního měsíce distribuce.
Deník New York Post tuto informaci adresoval svým čtenářům pod titulkem Tigerova hra mimo. A analytik televize CNBC Darren Rovell přidal: "Sponzoři potřebují Woodsovo vítězství."
A jak to vidí firma EA Sports? "Zavinilo to několik faktorů, ale myslíme si, že největší podíl mají pokles na trhu softwaru herních konzolí Wii a Tigerovy výkony na hřišti," uvedl mluvčí firmy Rob Semsey a dodal: "Jediné, co zlepší Tigerovo marketingové postavení, je znovu vyhrávat. Pokud se tak nestane, některé jeho smlouvy mohou předčasně skončit."
Woods v současnosti zažívá druhou nejdelší sérii bez vítězství v kariéře na PGA Tour od doby, kdy začal sezonu. Po sedmi startech roku má na svém kontě nejlépe dvě čtvrtá místa, obě z majorů (Masters a US Open), ale také cut na Quail Hollow a odstoupení z Players.
V neděli na British Open skončil s nejhorším výsledkem na majorech za šest let, pokud odehrál čtyři kola - čtrnáctinásobný vítěz majorů obsadil dělené 23. místo, třináct ran od vítěze Louise Oosthuizena.