Hlavní obsah

Proč golfovému byznysu tak jasně vládne jedna značka: TaylorMade

PŘEČETLI JSME PRO VÁS Skoro polovina driverů, fairwayových dřev a hybridů prodaných na americkém trhu v roce 2012 měla jedinou značku. TaylorMade. Uvedl to americký list Wall Street Journal a našel také příčiny úspěchu.

Článek

Autor článku John Paul Newport připomíná, že před pěti lety bojovaly na špičce dvě těžké váhy a sousedi z kalifornského Carlsbadu. Callaway stále prodávající svůj úspěšný driver Big Bertha a také TaylorMade s novými technologiemi nastavení holí.

Mezitím Ping vyráběl skvělá dřeva a železa, Cleveland prodával výborné wedge, Titleist a Mizuno zásobovaly elitní amatéry, Cobra zase obyčejné hráče a Nike mělo Tigera Woodse. Celkově ale v driverech, které stojí nejvíc peněz a které zároveň hráči mění nejčastěji, byli vpředu dva zmínění giganti. 

http://www.exegolf.com/cz/magazin/vybaveni/trendy/75154-golfovemu-byznysu-ted-vladne-taylormade.html

Reklama