Hlavní obsah

Rozhodně nechceme a nebudeme lítat v oblacích, říká trenér volejbalistů Karlovarska Brom

Třebaže vedení nově vzniklého volejbalového klubu ČEZ Karlovarsko nevyhlašovalo před vstupem do letošní sezóny odvážné cíle a předsevzetí, naplňují se očekávání odborníků, že tým bude vítaným oživením české extraligy. Tři výhry na úvod soutěže, z toho dvě na palubovkách soupeřů, jsou jasným důkazem o solidní formě celku z lázeňského města. Trenér Petr Brom ale stále zůstává při zemi, byť si samozřejmě váží herního progresu svých svěřenců.

Foto: Josef Pešout, Právo

Volejbalový trenér Petr Brom.

Článek

Především zápas minulého kola byl pro vás pikantní. S Karlovarskem jste nastoupil v Příbrami proti svému bývalému klubu. Jak hodně vás potěšila výhra 3:0?

Vracel jsem se do prostředí, které důvěrně znám. Proto jsem tušil, že domácí se budou chtít proti nám vytáhnout. Ale naše družstvo neudělalo moc chyb. Hráli jsme trpělivě a získali tři body. Jako každé vítězství beru i úspěch z Příbrami s pokorou.

Takže euforie není na místě? Jak přistupujete k pokračujícímu průběhu sezóny?

Jsem zastáncem skromnějších, ale postupných kroků. Není to tak, abychom lítali v oblacích a tvrdili, že všechny zválcujeme. Zažil jsem v minulosti i v jiných klubech období, kdy jsme si obrazně řečeno namlouvali, že postavíme sněhuláka a pak jsme byli vyvalení, jak se nám nedaří. Moje trenérská praxe mě vede k tomu, abychom něco podobného nedopustili ani v Karlových Varech.

Co říkáte na dosavadní vývoj extraligy?

Potvrzuje se odhad, že favority jsou a nejspíš stále budou Jihostroj České Budějovice a Dukla Liberec. Ostatně, oba týmy jsou na prvních dvou příčkách tabulky bez ztráty bodů. To mě nepřekvapuje. Vévodí extralize, ale za nimi je to absolutně otevřená věc, co se týče umístění.

Jak to vypadá s hráčským kádrem?

Nové posily už asi nepřijdou. Soupiska je uzavřená a pracujeme s těmi hráči, kteří jsou k dispozici. Jsem rád, jak to dopadlo s tvorbou mužstva. Hlavně se kluci potřebují dál sehrávat, abychom našli a pak i udrželi herní kvalitu.

Reklama

Související témata: