Hlavní obsah

Finance pro ČOV bude i nadále zajišťovat Česká sportovní

PRAHA

Domácí marketingová agentura Česká sportovní bude i nadále hlavním partnerem Českého olympijského výboru (ČOV) a bude se tak starat o zajišťování financí pro přípravu sportovců minimálně na nejbližší olympijské hry ve Vancouveru 2010 a Londýně 2012. Zástupci obou stran dnes podepsali dlouhodobé memorandum o vzájemné spolupráci, díky níž by měl ČOV získat ve čtyřletém cyklu od sponzorů zajištěných Českou sportovní 155 miliónů korun.

Foto: PRÁVO/Petr Hloušek

Předseda Českého olympijského výboru Milan Jirásek

Článek

"Spolupracujeme už osm let a vše se ustálilo na velice solidní úrovni. Myslím si, že spokojeny jsou obě strany. Proto bude naše spolupráce pokračovat," řekl předseda ČOV Milan Jirásek na úterní tiskové konferenci v Praze. Přesná délka smlouvy není stanovena, podle majitele České sportovní Miroslava Černoška však bude platit nejméně čtyři roky.

Česká sportovní se rozhodla pokračovat ve spolupráci s ČOV i přes současnou ekonomickou krizi. "Olympijské ideály jsou krásné, ale na druhé straně je při současné krizi 'lámat' firmy složitější. Už teď ale mohu říci, že svým způsobem se nám to podařilo vybojovat úspěšně. Jsem si jistý, že peníze, které máme přinést, přineseme," řekl Černošek, který od Jiráska převzal zlatou medaili ČOV vydanou u příležitosti olympijských her v Pekingu.

S domácím olympijským výborem i nadále spojily své jméno jako generální "čtyřicetimilionoví" partneři ČEZ a RWE Transgas, "pětadvacetimilionovým" hlavním zůstává Zentiva. "Dále finalizujeme spolupráci s Českou pojišťovnou a dolaďujeme dohodu s pátým partnerem, u kterého jsem si jistý, že bude," poukázal Černošek na fakt, že pool pěti partnerů jeho společnost zajistí.

Finance na provoz si vedle toho zajišťuje i samotný ČOV. Jeho zástupci ještě před olympijskými hrami v Pekingu uzavřeli sponzorskou smlouvu s GE Money Auto a podle místopředsedy ČOV pro ekonomiku Jiřího Kejvala je na dobré cestě prodloužení spolupráce s Plzeňským Prazdrojem a automobilkou Škoda.

"U Škody jsme mnohem optimističtější než před měsícem," řekl Kejval, podle kterého ČOV pracuje se čtyřletým rozpočtem půl miliardy korun. Padesát procent sumy ale tvoří mediální partneři v podobě reklamního prostoru. ČOV si tak prostřednictvím své marketingové společnosti Česká olympijská zajišťuje finance ve výši 100 milionů korun.

Reklama