Hlavní obsah

Kampaň Žijeme Londýnem má dostat Čechy do olympijských hledišť

Český olympijský výbor si vytkl za cíl dostat na olympijské hry do Londýna co nejvíc českých fanoušků a pomoci mu k tomu má rozsáhlá kampaň Žijeme Londýnem. Propagace olympismu začne v úterý 24. května v Brně a na své cestě navštíví také prostřednictvím známého anglického dvoupatrového autobusu všechny české kraje. Kampaň bude provázet také putovní výstava velkoformátových fotografií z historie i současnosti olympijských her.

Foto: Václav Mudra

Předseda ČOV Milan Jirásek

Článek

"Olympiáda je za humny, kdy jindy se budou moci čeští fanoušci tak snadno na hry podívat," prohlásil na dnešní tiskové konferenci v Praze předseda ČOV Milan Jirásek.

Rozsáhlý propagační projekt za zhruba 14 milionů korun navštíví i žáky šestých a sedmých tříd základních škol s besedami. "Jde nám samozřejmě také o olympijské hodnoty, které lze promítnout i do běžného života," uvedl Jirásek.

Typický anglický autobus "doubledecker" bude křižovat celou republiku a navštíví celkem 128 měst. Veterán z roku 1959 bude uvnitř plný špičkové multimediální techniky. "Chceme, aby lidi přijeli do Londýna podpořit naše sportovce," doplnil místopředseda ČOV pro ekonomiku a autor projektu Jiří Kejval.

V České republice bude v prodeji kolem 30.000 vstupenek, zástupci ČOV ale věří, že na olympiádu příští rok se podívají také Češi, kteří žijí v Londýně. Těch je kolem 50 tisíc.

"Čeští fanoušci mají schopnost výkon sportovce ovlivnit a my to vždy hodně oceňujeme, když jsou Češi v hledišti. Obzvlášť na olympijských hrách," prohlásil mistr Evropy v moderním pětiboji Ondřej Polívka.

Reklama

Související témata: