Článek
Agentura, která jí zastupovala, žádného sponzora ani po silném londýnském příběhu, kdy přes velké zdravotní trable Knapková suverénně dosáhla na zlato, nesehnala. Až když veslařka od agentury odešla, dostala konkrétní nabídku.
Pomohli známí
„Lidem kolem mě přišlo líto, že za ten úspěch nemám dostatečné ocenění, tak mi trošku pomohli,“ popisuje, jak se k ní přes známého dostala nabídka od společnosti zabývající se výrobou infračervených kabin.
Už se pomalu smiřovala s tím, že žádného sponzora mít nebude. „Snažila jsem se to řešit, ale pak přišlo jaro a pro mě bylo důležitější se připravit na sezónu. Člověk si pak musí ujasnit priority a tou je pro mě závodění, tak jsem si říkala, že to buď vyjde, nebo ne,“ popisuje dvaatřicetiletá veslařka, která posledního sponzora získala před třemi lety.
Dostane i zářič
„Teď mě oslovila i firma na sportovní oblečení, tak snad je to na dobré cestě. Je fajn, když má člověk za zády agenturu, nemusí pak obcházet různé schůzky. Ale je možné, že si lidi říkali, že oslovovat mě přes agenturu nemá cenu,“ přemítala Knapková.
Její tvář se teď může objevit i na reklamních materiálech jejího nového sponzora. „Nemám s tím problém, jestli jim to nějak pomůže. A měla bych dostat i přenosný zářič, ten mi zase pomůže při rehabilitaci,“ těší se.