Hlavní obsah

Dostane se Liberec ze sestupových vod?

Pouhých pět bodů má momentálně na svém kontě Slovan Liberec, který v předchozích letech v Gambrinus lize vždy bojoval o nejvyšší příčky. Nic ale není ztraceno, čemuž Severočeši stále věří. Druhé letošní vítězství si dnes chtějí připsat s Kladnem.

Článek

To první získali svěřenci Michala Zacha před 14 dny, kdy doma porazili 2:0 Plzeň, když se střelecky prosadili uzdravený Blažek a také druhý útočník Nezmar. Před týdnem ale Slovan neuspěl, když prohrál nejtěsnějším možným výsledkem v Olomouci. Díky tomuto výsledku Severočeši spadli v tabulce na předposlední příčku, což se jim rozhodně nelíbí.

Šanci na alespoň lehké odpoutání se ze spodku tabulky mají dnes, kdy přivítají pod Ještědem desáté Kladno. „Doma už nesmíme ztrácet body, každý zápas je pro nás teď nesmírně důležitý. V naší situaci musíme jít jedině za výhrou. Psychika není úplně nejlepší, protože víme, že prostě musíme zvítězit,“ konstatoval Peter Šinglár, obránce Slovanu.

Jak už bylo zmíněno, na druhé straně hřiště dnes budou stát hráči Kladna, kteří rovněž nemůžou hýřit žádným velkým optimismem, na druhou stranu jejich ambice nejsou tak velké jako u domácích. Po třech zápasech bez porážky Kladno před týdnem neuspělo doma s Brnem, když o vítězství Moravanů v poměru 2:1 rozhodl v 89. minutě René Wagner. „Určitě to kluky vzalo, ale prohráli po velmi dobrém výkonu a na tom budeme stavět,“ řekl o prohraném utkání Jaroslav Šilhavý, kladenský kouč.

Do dnešního souboje jde však rozhodně se sebevědomím a to i proto, že se mu vyprázdnila marodka. „Máme příjemnější starosti, lámeme si hlavu s tím, koho necháme doma. V pořádku je i útočník Zachariáš, který nedohrál poslední zápas s Brnem,“ řekl s úsměvem trenér Kladna, jemuž na listině zraněných zůstávají pouze dlouhodobě absentující Beneš, Kaciáň a Kousal.

Středočeši vstoupí do utkání podle bookmakerů společnosti bwin v roli outsidera a vsadit si tak na ně můžete v kursu 6.75. Remízu ocenili kursem 3.65. Na favorita z Liberce najdete u stejné společnosti kurs 1.45.

Reklama