Hlavní obsah

Slavia bojuje proti překupníkům! S předraženým lístkem se na stadion nemusíte dostat

Sešívaní fanoušci již netrpělivě a nervózně vyhlížejí večerní utkání Slavie proti Kluži, které rozhodne o tom, zda se jejich milovaný tým podruhé podívá do základní skupiny Ligy mistrů. Utkání je beznadějně vyprodané, někteří majitelé vstupenek však prodávají lístky na internetu. Často však i za víc než dvojnásobek ceny. Jenže těmto prodávajícím teď udělalo čáru přes rozpočet vedení Slavie.

Foto: Michal Kamaryt, ČTK

Brankáři (v modrém zleva) Ondřej Kolář, Přemysl Kovář, Jakub Markovič na tréninku Slavie před klíčovým bojem s Kluží. Utkání je beznadějně vyprodáno.

Článek

Zájem o zápas je obrovský, na část fanoušků se tak lístky vůbec nedostaly. Toho se snaží využít mnozí, kteří mají k dispozici lístky navíc nebo jednoduše místo fotbalového zážitku upřednostňují možnost obohatit se.

Takoví lidé prodávají na internetu, ať už přes různé bazary, nebo aukční weby, lístky za vyšší než původní ceny, často jde o výrazné předražení oproti původní ceně. K mání byly například vstupenky na hlavní tribunu, přičemž za jednu současný majitel požadoval minimálně 2000 korun, přitom původní cena byla 890 korun.

Teď mají lidé snažící se prodat svou vstupenku nad cenou ale dost možná smůlu. Přesněji řečeno má smůlu kdokoli, kdo si od nich tuto vstupenku koupí. Slávističtí fanoušci si na toto chování hojně stěžovali na sociálních sítích a klub se rozhodl zakročit. Někteří z prodávajících k inzerátu připojili fotografie lístků, na kterých jsou viditelné i sektory a místa, ve Slavii se rozhodli tato místa zablokovat a jejich majitel se na stadion jednoduše nedostane. Lístek koupený od překupníka se tak vážně nemusí vyplatit.

„Tyto vstupenky bych nekupoval, v souladu s návštěvním řádem SK Slavia jsou zrušené,“ napsal předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík pod jeden z twitterových příspěvků upozorňujících na předražené vstupenky. „Klub takto bude automaticky postupovat ve všech dalších případech,“ dodává.

Toto opatření se samozřejmě netýká fanoušků, kteří prodávají své lístky za původní nebo i nižší cenu. Zároveň je také komplikované či spíše nemožné zablokovat vstupenky těm, kteří do inzerátu neuvedou, o jaká konkrétní místa se jedná.

Reklama