Článek
Každá dáma se chce líbit a výjimkou není ani Stará dáma z Turína. Fotbalový Juventus ukázal na galavečeru v Miláně světu nové logo. To je stylizované do klasických černobílých barev turínského klubu a dominuje mu písmeno J. Na tradičního býka a vejcovitý tvar zapomeňte.
„Chceme být první. Na hřišti i mimo něj. A tohle logo je skvělým příkladem, že se nám daří. Posouvá nás to do jiného světa, dává nám nový rozměr," básnil o novém symbolu Nedvěd.
.@gianluigibuffon, Juventus captain. Pavel #Nedved, Juventus vice-president.
Two legends look to our black and white future. #2beJUVENTUS pic.twitter.com/hJ6hmkJZBV
— JuventusFC (@juventusfcen) 16. ledna 2017
Ten zahrnul inovovanou značku klubu i další chválou. „Jsem s tím znakem vážně moc spokojený. Je inovativní, svěží a ukazuje touhu posouvat nás v tomhle digitálním moderním světě. Myslím, že je to skutečný průlom," dodal.
V podobném tónu novinku ohodnotil i prezident klubu Andrea Agnelli. „Pracovali jsme tvrdě celý rok. Nový znak je moderní a zároveň jednoduchý. Věříme, že fanoušci tuhle novinku přijmou," prohlásil šéf klubu.
Agnelli: "This new logo is a symbol of the Juventus way of living." #2beJUVENTUS pic.twitter.com/x5B3fapqGJ
— JuventusFC (@juventusfcen) 16. ledna 2017
První reakce sice nejsou z pohledu příznivců Bianconeri zrovna ideální. Objevil se dokonce názor, že logo připomíná fandům kondom, což je hodně za hranou vkusu a značky "Juve". Vedení klubu však věří, že si postupem času zvyknou. Jinou možnost ostatně nejspíš mít ani nebudou.
Kromě fanoušků přijal novinku v rozpacích i bývalý švédský tenista Robin Söderling, dvojnásobný finalista French Open a někdejší světová čtyřka. Na sociální síti Twitter obvinil Juventus z toho, že se inspirovalo jeho nápadem. Logo, jež využíval během kariéry, je totiž v mnoha rysech podobné tomu, kterým se nyní hodlá prezentovat turínský velkoklub.
Juventus new logo (to the right 😄)#rstennis pic.twitter.com/GnWWsj6f1T
— Robin Söderling (@RSoderling) 17. ledna 2017