Hlavní obsah

O shodném rozdělení peněz za vysílací práva si rozhodly samy extraligové kluby

Praha

Přesun domácích extraligových zápasů hokejistů Sparty a Liberce od sezóny 2018/19 na placený televizní kanál vnímá agentura BPA, která je jako hlavní marketingový partner českého hokeje i dosavadním majitelem vysílacích práv, jako individuální aktivitu dvou klubů se spojovacím prvkem vlastnické struktury shodné s televizí O2.

Foto: Pavel Němeček, ČTK

Radost sparťanských hráčů po postupu do finále play off extraligy.

Článek

„S myšlenkou takového individuálního postupu a vysílání hokeje pouze na placené televizi se ale neztotožňujeme. BPA vždy reflektuje zájmy celé soutěže, tedy všech klubů, jejich partnerů a fanoušků. Stejně bude postupovat i při jednáních o dalším období vysílacích práv, počínaje sezónou 2018/2019," míní ředitelka BPA Jana Obermajerová.

Podle informací Práva je většina extraligových klubů připravena dál spolupracovat s BPA na principu dělení rovným dílem. Výjimkou jsou právě jen Sparta, Liberec a zřejmě Třinec. Obermajerová zároveň připomíná, že ve věci rozdělení finančních prostředků BPA v minulosti navrhovala klubům dělení dle účasti v základní části a play off.

„O poměrném rozdělení odměny za marketingová práva shodnou částkou mezi všech čtrnáct si ale rozhodly samy extraligové kluby," tvrdí Obermajerová s tím, že takový princip byl na valné hromadě klubů odsouhlasený už několikrát.

Reklama