Článek
„S třetí generací cupových octavií jsem jel asi dvakrát v roce 2016 a už tenkrát se mi to docela líbilo. Od té doby navíc ještě technika prošla řadou změn a vylepšení, takže se na to těším. Více jsem toho odjezdil v jedničkové a dvojkové octávce, které ještě měly klasické sekvenční řazení. Technika se od té doby dost posunula, s turbem je auto divočejší," řekl Matějovský, který o minulém víkendu zajel při oficiálních testech v Mostě nejrychlejší čas.
Před sezónou došlo k výrazné změně technické koncepce vozu. Největších změn doznala řídící jednotka, nová je i převodovka. „Všechna auta jsou totožná, takže rozhoduje schopnost řidiče. To je pravé cupové závodění. Jestliže se sedm jezdců srovnalo při testech v Mostě do jedné sekundy, je to předzvěst zajímavých soubojů," konstatoval manažer a přední český jezdec Petr Fulín. Za volant jednoho z vozů usedne jeho syn stejného jména. V týmu je i letos jediná přihlášená žena Tereza Zajíčková.
Seriál je tvořen sedmi závody |
---|
29. 04. Autodrom Most |
19. 5. Red Bull Ring (Rak.) |
17. 6. Poznaň |
15. 7. Lausitzring (Něm.) |
19. 8. Slovakiaring (SR) |
2. 9. Autodrom Most |
13. 10. Nürburgring (Něm.) |