Článek
Odložil své oblíbené číslo 55. Jako mistr Evropy bude jezdit s jedničkou.
„Letošní sezóna bude o hodně náročnější než předchozí. Důkazem může být fakt, že se zde v Mostě na testování sešlo celkem 13 aut, čemuž tak v minulosti rozhodně nebylo," poukezuje Adam Lacko, který v březnu oslavil narození druhého potomka. „Dvojnásobný otec a dvojnásobný evropský šampión zní krásně. Obhajoba bude velice těžká, ale úřadující šampión nemůže mít jiný cíl, než vyhrát," dodává odhodlaně.
Parťáka mu v nadcházející sezóně bude dělat britský závodník Oly Janes, se kterým se již dobře zná. „Oly s námi několikrát testoval a minulý rok s námi dokonce závodil v Číně. Pohodový kluk, jsem si jistý, že to bude fungovat," líčí Lacko.
V Mostě by mohli závodit již ve třech
Devětadvacetiletý rodák z Bristolu na britských ostrovech od roku 2013 závodil právě s vozem Buggyra. „Při rozhodování, v jakém týmu bych chtěl jet Evropu, pro mě byla Buggyra jasná volba. S týmem se dobře znám a spolupracujeme spolu už pět let," pochvaluje si Oly Janes.
Dalším cílem roudnické stáje je stavba dalšího vozu. Úkolu se ujal šéfkonstruktér David Vršecký. „Kvůli tomu jsem se rozhodl, že budu letos závodit jen v Číně. Program je hodně našlapaný. Můj optimistický, ale ne až tak nereálný odhad je, že v Mostě bychom mohli závodit už se třemi vozy," usmívá se Vršecký.
„Loňskou sezónu budeme překonávat jen těžce, ale nikdy se netajíme tím, že máme velké ambice. Adam určitě bude bojovat o obhajobu titulu, i když konkurence bude daleko větší než minulý rok. Silný bude určitě Jochen (Hahn) se Steffi (Halmová), pak tam máme další zvučná jména, jako trojnásobný šampión Albacete, dva tituly má na kontě Kiss. Seriál bude hodně atraktivní," předpovídá manažer týmu Jan Kalivoda.