Článek
Na Rechbergu bývá vždy důležitým faktorem nevyzpytatelné počasí. Některé ročníky oblíbeného závodu v podhůří rakouských Alp se odjely za mlhy, při teplotách okolo bodu mrazu i sněžení. Poslední dubnový víkend ale svítilo na 5050 km dlouhou trať slunce, takže na závod přišlo 25 000 diváků.
Poprvé jako český reprezentant startoval Marek Rybníček, k dispozici měl nový závodní vůz McLaren F1 EVO. Díky týmu mechaniků a pečlivému testování se podařilo najít to nejlepší nastavení pro první křest ohněm na evropské scéně. Nechal za sebou i dva největší české soupeře druhého Vladimíra Vitvera a třetího Dana Michla.

Gabriela Sajlerová na Rechbergu.
„Mám obrovskou radost z výsledku, s každým ujetým kilometrem se sžívám víc a víc s novým vozem a cítím zlepšení, které se projevuje na stálém zrychlování a lepším pocitem z jízdy. Auto má obrovský potenciál a já vím, že stále nejedu na limitu. V mé jízdě jsou ještě rezervy a po úspěchu v Rechbergu se těším na domácí závod v Náměšti nad Oslavou tento víkend a na slavný evropský závod Ecce Homo ve Šternberku, kde chci ještě více potrápit evropskou konkurenci" říkal po návratu z Rakouska Rybníček.
Do boje o evropské vavříny vyjeli i manželé Filip a Gabriela Sajlerovi. Gabriela měla v sobotu velké problémy, kvůli závadě na řídící jednotce nemohla odjet ani jednu ze tří tréninkových jízd. Nakonec musela požádat pořadatele o dodatečné připuštění k závodu a pak se svým soupeřům v první jízdě „odvděčila" vítězstvím, když bez tréninku zajela nejrychlejší čas 2:26,562 min. Ve druhé jízdě byla o něco pomalejší, a nakonec to ve skupině N a třídě nad 3000 ccm znamenalo třetí místo na stupních vítězů. Při závodě se opět rozhořel „rodinný souboj", když celkově druhý Filip Sajler byl po dvou jízdách rychlejší o 0,236 sekundy než manželka. Vítězství ve skupině N si odvezl na Slovensko Peter Jureňa s Mitsubichi Lancer EVO IX.
Na Rechbergu chyběl Martin Jerman, u jehož Lamborgini Gallardo GT 3 se nepodařilo opravit motor, který vypověděl službu na předchozím závodě ve francouzském St. Jean du Gard – Col St. Pierre. Bohužel ze stále sestavy týmu absentovali i David Komárek , který stále ještě nemá dodělaný nový závodní vůz a Jiří Špalek , jemuž se nepodařilo zprovoznit formulovou Normu po technických problémech při prvním mistrovském závodě v Brně.