Hlavní obsah

Po volných právech z Tour sáhla v Německu soukromá televize

19. 7. 2007 16:55

Po demonstrativním ukončení přenosů dvou veřejnoprávních stanic z cyklistické Tour de France kvůli dopingu sáhla v Německu po volných právech soukromá televize. Necelých 24 hodin poté, co každodenní přenosy ukončily ARD a ZDF, zakoupila práva společnost ProSiebenSat.1.

Článek

Veřejnoprávní stanice zrušením vysílání zareagovaly na dopingový případ německého jezdce Patricka Sinkewitze. Částka, kterou soukromá stanice za volná práva zaplatila, nebyla podle německých médií zveřejněna. Svým divákům již televize zprostředkovala dnešní jedenáctou etapu Tour.

"Tím, že ARD a ZDF ukončily své přenosy z Tour de France, de fakto uvolnily práva pro německé území. Se souhlasem s Evropskou vysílací unií (EBU) se našlo náhradní řešení. Práva si pronajalo ProSiebenSat.1," oznámil dnes člen organizačního výboru slavného etapového závodu Yann Le Moenner.

Na nejnovější dopingové aféře a odstoupení německých televizí nejvíce vydělal Eurosport. Díky novým divákům mu ve středu stoupla sledovanost více než trojnásobně.

Reklama

Související témata:
  •  
     
     
     
  •  
     
     
     
  •  
     
     
     
  •  
     
     
     
  •  
     
     
     
  •  
     
     
     
  •  
     
     
     
  •  
     
     
     

MS ve fotbale 2022 v Kataru

Mistrovství světa ve fotbale 2022 letos probíhá v netradičním termínu od 20. listopadu do 18. prosince v Kataru. Program MS ve fotbale čítá 64 zápasů, které se odehrají na osmi stadionech. Šampionátu se účastní 32 týmů, které jsou rozděleny do osmi skupin. Kde můžete sledovat zápasy MS v televizi?