Článek
Proč vznikaly spekulace? Na účtu sportovního novináře Rudyho Galettiho se objevil příspěvek, že Slavia zvažuje ukončení čerstvé spolupráce s firmou Castore. „Kvůli přetrvávajícím problémům s dodávkami a standardy produktu,“ vyťukal Galetti, jenž přidal, že Slavia jedná s dalšími značkami, například s Macronem.
Reakce Slavie ale ukazuje, že jeho informace nebyly moc přesné. „Slavia a Castore dosáhly minulý týden dohody o podobě dresů pro sezonu 2026/2027. Snad budou v tomto ohledu tak úspěšné jako ty letošní,“ uvedl místopředseda českého klubu Říha.
🔴⚪️ @slaviaofficial a Castore dosáhly minulý týden dohody o podobě dresů pro sezonu 2026/2027. 🤝
— Martin Říha (@MartinRiha10) September 16, 2025
Snad budou v tomto ohledu tak úspěšné jako ty letošní. https://t.co/A5AiRvVd25
Sešívaní před dvěma měsíci oznamovali partnerství s novým dodavatelem vybavení. A tři sady dresů pro aktuální sezonu byly představeny slavnostně. „Spojuje nás podobný přístup – chuť inovovat, posouvat hranice a hledat originální řešení. Věříme, že letošní dresy i prematch kolekce jsou toho skvělým důkazem. Již nyní intenzivně spolupracujeme na návrzích pro příští sezonu a jsme přesvědčeni, že opět přinesou něco výjimečného,“ uvedl tehdy Jaroslav Tvrdík, předseda klubu z Edenu.
Fanoušci přijali design nových trikotů víceméně kladně, v generálce proti Dynamu Drážďany je ale zaujalo, že se útočníkovi Tomáši Chorému po souboji se soupeřem odlepila na dresu hvězda. „U aplikace na hráčském dresu se toto občas bohužel stane. Není to poprvé a nemá to souvislost s novým dodavatelem. Zároveň je to situace, která u fanouškovských dresů s výšivkou nikdy nenastane,“ vysvětlovala tehdy Slavia.













