Článek
LFA se v poslední době do propagace ligy snaží šlápnout. Důkazem budiž třeba pořad s názvem Kult Liga na youtubovém kanále nejvyšší soutěže, jímž provádí hráč nyní již druholigového Ústí nad Labem a rapper Tomáš Kučera.
Teď se přidá i kampaň, díky níž by měla být nejvyšší soutěž vidět po celé republice. V čele se svými nejlepšími hráči, nejzářivějšími hvězdami každého z mančaftů.
„Fotbal zažívá v Česku mimořádně silné období, na domácí scéně je fenoménem. Jsme přesvědčeni, že liga má osobnosti, s nimiž se lze ztotožnit. Vzít si jejich dres do kina, do hospody i jen tak mezi kamarády,“ myslí si obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný.
„Ze strany klubů i samotných hráčů máme na kampaň jen pozitivní reakce,“ těší Hajného, který tak logicky doufá, že se dění příštích měsíců bude zamlouvat i fanouškům.
Kampaň bude provázet celou prvoligovou sezonu 2025/26, objeví se třeba na billboardech, ale také jinde v offline i online prostoru.
FENOMÉN najdeš po celé republice. 🇨🇿 Díky IKONÁM. ⭐ #fenomen
— Chance Liga (@chanceliga) July 7, 2025
ℹ️ O kampani FENOMÉN: https://t.co/Urw09KtnBP
🗞️ Tisková zpráva: https://t.co/E7MOYzQmrd pic.twitter.com/6Q2wd5lzje
V její úvodní fázi se vybraní hráči objeví v unikátním oblečení, konkrétně speciální edici bomberů, které připravil známý módní návrhář Lukáš Macháček.
„Fotbal už dávno není jen o hře samotné, zasahuje do mnoha oblastí každodenního života. Móda je jednou z nejvýraznějších. Proto jsme se spojili s někým, kdo je originální a autentický,“ vysvětluje Hajný, proč padla volba na Macháčka.

Jan Kuchta v nové kampani Ligové fotbalové asociace
Cíl kampaně je jasný. Rozšířit povědomí a vylepšovat pověst prvoligové kopané, a to obzvlášť u mladé generace. Když bude nejvyšší soutěž vidět, bude lákat diváky na tribuny.
A to je pro český fotbal jedině dobře.