Článek
„Tmavě modrá je barvou odvahy a soustředění, tuto barevnou změnu jsme navíc hned od počátku vývoje konzultovali také se samotnými hráči Viktorie. V novém odstínu modré je také lemování kolem paží či krku a kompletní šortky a stulpny," vysvětlovala marketingová ředitelka PUMA ČR Gabriela Hrubá na klubových stránkách.
„Charakteristickou změnou prošla rovněž podoba typického proužkování, kdy tradiční vertikální variantu nahradilo moderní diagonální uspořádání," doplnila Hrubá.
Další dvě sady už prošly jen kosmetickými změnami, ponechaly si bílou a černou barvu.
„S novými dresy panuje v klubu i v kabině velká spokojenost, vybraní hráči se podíleli na kompletním vývoji a celý tým se s nimi seznámil v rámci oficiálního focení na nedávném rakouském soustředění," připomněl tiskový mluvčí Viktorie Pavel Pillár.
Na západě Čech doufají, že nové dresy přinesou v mimořádně náročné sezóně štěstí a úspěch na hřišti. Na Viktorii čeká obhajoba ligového titulu a pokus o proniknutí do základní skupiny Ligy mistrů.
„Věříme, že se dresy budou líbit také fanouškům a především pak, že v nich celý klub prožije úspěšnou sezónu 2015/2016," přál si Pillár.
Plzeňští fotbalisté se poprvé v nových domácích dresech představí 18. července během utkání Českého Superpoháru s FC Slovan Liberec, fanoušci si je mohou začít kupovat od čtvrtka 16. července.