Článek
„Fotbalový dres nemusí být jen sportovní vybavení — může být i příběhem, emocí a zážitkem, který spojuje klub nejen s fanoušky, ale také s událostí, na kterou se všichni těšíme, jako jsou Vánoce,“ říká ředitel marketingu a komunikace FK Teplice Martin Kovařík.
Dresy, na kterých jsou vyobrazeny sněhové vločky, motivy sobů a opakující se geometrické obrazce, připomínají tradiční vánoční svetry. Hráči obléknou modrou variantu, brankáři zelenou. Na prsou dresů dominuje logo fotbalového klubu.
Kromě vánočního vzoru jsou unikátní dresy zajímavé i materiálem, protože jsou vyrobeny z recyklovaných PET lahví jako součást kampaně upozorňující na důležitost třídění a odpovědného nakládání s odpady.
Celkový výtěžek z dražby poputuje na projekty Nadačního fondu FK Teplice, ale osmdesát šťastlivců si muže dres koupit na webu klubu, který nechal symbolický počet vyrobit k oslavám 80 let výročí teplického fotbalu.
Speciální výroční dresy představili i pražští Bohemians slavící 120 let od založení klubu. Na domácím hřišti je ukáže až příští týden, 14. prosince v nich vyběhne před vlastní fanoušky k utkání s Karvinou.
Místo zelené barvy bude v oblečení hráčů Bohemians při posledním utkání v tomto roce převládat bílá a k ní zlaté doplňky v podobě vyšitého klokana, čísel a jmen. Navíc budou dresy výjimečně zcela bez reklam. Hráčský komplet doplní zelené trenky a zelenobílé vodorovně pruhované štulpny.













