Článek
Za 350 korun inzerují slávistické kanály vstupenku na San Siro. Na jednom z nejslavnějších stadionů fotbalové planety se slávisté představí v druhém kole Ligy mistrů příští úterý, kdy vyzvou domácí Inter.
Jistě, slavný milánský amfiteátr pojme přes 70 tisíc diváků. Slavia nepředstavuje pro špičkový italský klub lukrativního soupeře. A samotní podporovatelé červenobílých kromě vstupného vysází další nemalé částky za cestování nebo ubytování.
Srovnání cen ale zaráží, vyvolalo to i rozporuplné diskuze na sociálních sítích brozanského Sokola. Podle klubového webu totiž za běžný soutěžní duel zaplatí návštěvník 70 korun. Jde o pětinásobek pohárového vstupného.
„Nevím o tom, že by měl někdo s takovou cenou problém. Naopak nám lidé říkají, že čekali vyšší cenu, přesto by s tím byli naprosto v pohodě. Jedna věc je, že do Brozan přijede úřadující mistr ligy a účastník ligové fáze Ligy mistrů. V tuto chvíli není, až na pražskou Spartu, větší lákadlo,“ uvedl nedávno pro regionální Deník Milan Richter, člen výkonného výboru Sokola Brozany.
Mimochodem, Sparta se den po Slavii představí v domácím poháru proti Karlovým Varům. Mančaft ze čtvrté nejvyšší soutěže se na pohárové klání výjimečně přesune do Sokolova, kde je základní vstupné tři stovky.
Do Brozan je ještě o 50 korun vyšší, klub vstupné zdůvodňuje vyššími náklady na organizaci zápasu. „Plánujeme postavit montovanou tribunu za jednou z branek, kde by měl být zároveň sektor hostů. Kvůli fanouškům hostů musíme najmout security, která standardně na našich utkáních třetí ligy není. Lidé taky musí chodit na záchod, takže další náklady s mobilními toaletami. Takových věcí je spousta,“ vyjmenovává Richter.
Slavia se na Litoměřicku představí necelých 48 hodin po ligové remíze 1:1 v Liberci. Sešívané před výpravou do Itálie čeká ještě páteční ligová předehrávka proti Dukle.
Brozany se nachází v třetiligové tabulce skupiny B na 14. místě, když v sedmi duelech nasbíraly čtyři body. Slavia i s obměněnou sestavou by měla slavit hladký postup.
Klub z Brozan ještě v neděli odpoledne umístil na Facebook vzkaz, že vyprodáno stále není.