Článek
Lüthi totiž na úterní tiskové konferenci v Brně opět potvrdil zájem přestoupit v příštím roce do vyšší kubatury. "Doufáme, že Honda postaví dobrou motorku se kterou se bude dát konkurovat nejlepším jezdcům v poli," uvedl devatenáctiletý jezdec, který se v letošní sezóně pohybuje na osmém místě průběžné klasifikace mistrovství světa.
Do Brna přijel s jasným cílem. "Chceme především nastavit podvozek, který se velmi dobře chová při nájezdu do zatáček, ale horší to je ve výjezdu z nich. Zadní kolo má totiž tendenci předbíhat a to potřebujeme doladit," dodal Lüthi.
Po operaci se cítí fit
Majitel jediného českého týmu v mistrovství světa silničních motocyklů Daniel M. Epp trochu litoval rozhodnutí vedení týmu ze začátku sezóny. "Když si Thomas po pádu zlomil levou klíční kost, tak jsme se rozhodli, že nepodstoupí operaci. Po nějakém čase se mu zranění opět obnovilo při testování na Sachsenringu. Teď je dvanáct dní po operaci a cítí se fit, což je velmi důležité," dodal Epp.
Týmu však kromě zdraví stájové jedničky chybí také štěstí na počasí. "Testovali jsme v Itálii a bylo na tamní poměry velmi chladno. Až poslední den se počasí umoudřilo a nasbíraná data pro nás měla nějaký význam," řekl Epp.
Stejné problémy provázejí Elit Caffe Latte Grand Prix Racing team také v Brně. Nad Masarykovým okruhem se honí černé mraky a tak vedení týmu rozhodlo o zrušení plánovaného dopoledního testování. "Podmínky jsou špatné a data nám nebudou nic platná, když zde na mistrovství světa budeme zajíždět časy o 3-5 vteřin lepší," dodal Epp.