Článek
Slavia se veze na vlně euforie. Během podzimu se předvedla v Lize mistrů. I když nakonec musí sešívaní na jaro v pohárové Evropě zapomenout, svými výkony tým bavil a udělal si dobré jméno. Vše potvrzuje i podpora fanoušků. Na poslední letošní duel v české nejvyšší soutěži přišlo přes šestnáct tisíc diváků. „16 214 v prosinci. Parádní konec skvělého roku," pochvaloval si na sociálních sítích Tvrdík.
Náročný herní styl, který do týmu pumpuje Jindřich Trpišovský, se fanouškům zamlouvá. A hráči se i v posledním soutěžním utkání toho roku vyždímali na maximum. Nad Českými Budějovicemi vyhrála Slavia 4:1, předseda představenstva na sociálních sítích velebil bojovníky v sešívaném dresu a ukázal, jak pokopaný končil zápas třeba Petr Ševčík. „Fotbal není pro slečinky. Ševovy nohy po dnešním zápasu, to byla síla. Bojovník," klaněl se.
Fotbal neni pro slecinky. Sevovy nohy po dnesnim zapasu, to byla sila. Bojovnik. pic.twitter.com/uAGZLKupfp
— Jaroslav Tvrdik (@JaroslavTvrdik) December 15, 2019
Tvrdík se už před pár dny také pochlubil tím, jak Slavia naplnila klubovou kasu díky příjmům z prodeje permanentních vstupenek, vstupenek, VIP vstupenek a hospitality v roce 2019. Jde o sumu 285 milionů (včetně DPH). „Je to 24x více než příjem z marketingových a televizních práv od LFA. Tipl bych si, že tento poměr je evropský rekord. Velmi smutný příběh," napsal na sociálních sítích.
Prijem za prodej permanentnich vstupenek, vstupenek, VIP vstupenek a hospitality v roce 2019 je neuveritelnych 285 mil Kc (vcetne dph). Je to 24x vice nez je prijem z marketingovych a televiznich prav od LFA. Tipl bych si, ze tento pomer je evropsky rekord. Velmi smutny pribeh.
— Jaroslav Tvrdik (@JaroslavTvrdik) December 13, 2019