Hlavní obsah

Sparta vstoupí do jara s novým logem na dresu

Praha

Fotbalová Sparta si před startem jarní sezóny pořídila nového generálního partnera. Stává se jím Sazka Bet, součást společnosti Sazka. Nový partner obsadí při zápasech v ePojištění lize jediné místo na dresu určené sponzorům - přímo na hrudníku Davida Lafaty a spol.

Foto: Vlastimil Vacek, Právo

Kapitán David Lafata předvádí s hosteskami nový dres Sparty pro jarní sezónu.

Článek
Fotogalerie

Vedení fotbalové Sparty uzavřelo se společností Sazka smlouvu na dva roky s možností dalšího prodloužení, finanční detaily kontraktu se obě strany rozhodly nezveřejnit. Smlouvu v pátek přímo v Generali Areně podepsali generální ředitelé obou společností Adam Kotalík a Robert Chvátal.

„Sazka je významný hráč v českém byznysu, prostor na dresu získává skutečně silná společnost a my si toho vážíme. V minulosti jsme několikrát prokázali, že jsme ochotní nechat jedinou sponzorskou pozici na dresu neobsazenou a počkat na spojení s opravdu významným partnerem," vysvětluje Adam Kotalík.

„Sazka i Sparta jsou v České republice fenoménem, který prakticky každý den sledují tisíce lidí. Máme velkou radost, že se nyní naše cesty sloučily a my můžeme být součástí vůbec nejúspěšnějšího českého fotbalového klubu s obrovskou tradicí. Jsem přesvědčen, že toto partnerství bude přínosem pro Sazka Bet, Spartu i její příznivce. Právě fanoušky chceme do spolupráce co nejvíce vtáhnout a nabídnout jim výhody nejen z oblasti kurzového sázení," říká Robert Chvátal.

Nový generální partner připravil společně s klubem pro fanoušky dvě speciální novinky. Od utkání s Bohemians Praha 1905 (neděle 19. února 17:30) si budou moct příznivci v hledišti prostřednictvím klubové aplikace pro chytré telefony přes připojení ke stadiónové wi-fi prohlížet opakované záběry a sestřihy ze zápasu.

Sparta tuto službu nabídne svým fanouškům, kteří ji podporují přímo na stadiónu, jako první v Česku.

Reklama

Související témata: