Hlavní obsah

FIFA 10 na konzole II: Jak si kdo naběhne, tak si lehne?

Vítejte u druhého dílu představování vlastností nextgen verze (pro formáty Xbox 360 a PlayStation 3) populárního fotbalového simulátoru FIFA 10. Tentokrát se zaměříme na hledání pozice hráčů na hrací ploše.

Foto: FIFA 10 Team

I obránci ve francouzské lize se nyní budou chytře zajišťovat.

Článek

FIFA 10 vykopne s parádní grafikou a spektakulárním systémem animací, ale k čemu by nám byly tisíce polygonů a perfektně rozpohybované postavičky, kdyby obranná čtveřice připomínala rozcvičování akvabel na suchu, záloha se brilantně hýbala jen po levé lajně hřiště a mistrovsky rozpohybovaní útočníci by neustále stáli v ofsajdu?

Nic takového ovšem nehrozí, spíše naopak. Hledání pozice a výběr místa obstará pokročilá umělá inteligence. Obránci analyzují několik možných variant najednou a pohybují se po hřišti inteligentněji tak, aby v případě vysunutí spoluhráče mimo jeho postavení dokázali ohrožený prostor rychle pokrýt.

Při útočné činnosti hráči efektivněji analyzují své okolí, kličkují ve snaze nevystavit se do ofsajdu, přirozeně si vytvářejí prostory pro přihrávky a využívají širšího spektra ofenzivních akcí. To vše autoři do hry implementovali proto, aby FIFA 10 byla opět nejrealističtějším a hlavně nejfotbalovějším zpracováním nejpopulárnějšího sportu na světě.

FIFA 10 vyjde 2. října 2009 na PC, PLAYSTATION®3, Xbox 360™, Nintendo Wii™, PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation®Portable) a mobilních telefonech. Originální verze bude obsahovat český dabing v podání Jaromíra Bosáka a Petra Svěceného!

Reklama