Rubriky:

MS 2006

Policie má prošetřit internetový prodej předražených lístků na MS

22. dubna 2006 12:20 - PRAHA

Vstupenky na fotbalové mistrovství světa v Německu za několikanásobně vyšší ceny nabízí na internetu českým fanouškům společnost Czechindustry. Napsal to v sobotu deník Sport s tím, že Českomoravský fotbalový svaz už se obrátil na polici, aby případ prošetřila.

 

čtk

Svaz byl jediným oficiálním prodejcem lístků na šampionát v Česku a všechny vstupenky už fanouškům rozprodal, přičemž zájem mnohonásobně převyšoval počet lístků, které byly k dispozici. Druhou možností bylo objednat si lístky na internetu přímo u mezinárodní federace FIFA.

Svaz nabízel vstupenky v cenách od 1155 korun za ty nejlevnější na zápasy v základní skupině do 19 800 korun za nejdražší lístek na finále. Na serveru www.czechindustry.cz si lze objednat například vstupenky na utkání české reprezentace s Ghanou v rozmezí od 10 794 do 15 556 korun. Firma nabízí i lístky na finále za 71 429 až 147 619 korun. V nabídce je také balíček VIP lístků na semifinále a finále za 260 317 korun.

Ředitel Czechindustry Jindřich Vlášek deníku Sport řekl, že firma získala lístky díky partnerství s celosvětovým prodejcem vstupenek, norskou společností Euroteam. "Norové dokázali vstupenky sehnat ze svého limitu, od sponzorů, od jiných fotbalových svazů. Lístky jsou do neutrálních prostor hlediště. Je to v pořádku, i když na mě jeden pracovník z fotbalového svazu do telefonu hodně křičel," uvedl Vlášek.

Svaz už se podle ředitele oddělení logistiky a služeb Františka Sahuly obrátil na policii. "Ve světě je takových případů víc, u nás tento jeden. Že ta firma dostane lístky z Norska? To je hodně divné, Norové nejsou účastníky šampionátu, nemají tedy vstupenek nazbyt," řekl Sahula Sportu.

ČTK

Zrušit


Časová osa: MS 2006

Filtr článků - MS 2006