Článek
„KHL je špičková globální liga. Proč má fanoušek Slovanu vyměnit kulturní a tolerantní prostředí arén v Petrohradu, v Moskvě nebo v Jaroslavli, kde hráče po každém utkání vytleskají, za slovenské zimní stadióny, kde je i pět let po odchodu Slovanu nejpopulárnějším skandováním ´HC Slovan sku...ná Bratislava´?" položil řečnickou otázku Krajči. Lintnerovi vzkázal, že každé utkání v Bratislavě navštěvuje mnohem víc diváků, než všechna utkání slovenského ligového kola dohromady.
Končit v polovině února?
Šéf slovenské hokejové ligy tvrdí, že utkáním v Bratislavě chybí rivalita a atmosféra derby. „Slovan hraje proti týmům, jejichž názvy fanoušci mnohdy ani neznají," řekl Lintner pro server sport.sk. Vyjádřil se rovněž k tomu, že Slovan se letos neprobojoval do play off KHL a sezónu ukončil v polovině února. „Končit sezónu v čase, když všude jinde jde právě do tuhého, je pro mě nepochopitelné," konstatoval.
Krajči mu vzkázal, že Lintner nemá se Slovanem nic společného „kromě pravidelných žádostí o volné nebo zlevněné VIP vstupenky, aby mohl zhlédnout vyprodaná utkání Slovanu v KHL". Generální manažer připomněl, že utkání KHL zvýšila průměrnou návštěvnost na bratislavském zimním stadiónu o 3000 lidí a hodnota vstupenek se zdvojnásobila, až ztrojnásobila.
„O značce, produktu a budoucnosti HC Slovan Bratislava mají právo se vyjadřovat pouze majitelé, akcionáři, zaměstnanci a fanoušci, z nichž mnozí mají ke klubu celoživotní vztah," zdůraznil Krajči.