Článek
Adam Lacko má k dispozici nový speciál VK50 a hned od začátku s ním dosahuje velmi dobrých výsledků. V kvalifikaci byl druhý za Hahnem a stejný průběh měla i první bodovaná jízda. Lacko byl druhý od startu do cíle.
„Na startu jsme se s Jochenem přetahovali o první pozici, ale nakonec souboj o vedení ustál on. Snažil jsem se z auta vytáhnout, co šlo. Jsem spokojený, druhé místo hned v prvním závodě s novým speciálem VK50 je skvělé," cení si Lacko.
Oly Janes si dojel pro deváté místo. „Mám radost. Před sezonou jsem si předsevzal, že se chci stále více ukazovat v nejlepší desítce závodu. Začal jsem hned tím prvním," říká britský pilot.
Velký boj na startu
Do druhé pohárové jízdy startoval Lacko z čtvrté řady, ze které se dokázal probojovat až na čtvrtou pozici, která ho tak vynesla do průběžného vedení v šampionátu. „Na startu byl velký boj, ale podařilo se mi procpat dopředu. S Jochenem jsme si pak dvakrát vyměnili pozice, on ale následně dostal penalizaci za traťové limity a propadl se. Ke konci závodu jsem se stále víc a víc přibližoval podiu, možná kdyby se jelo ještě o kolo navíc, tak by klaplo. Se čtvrtým místem jsem ale spokojený. V průběžném hodnocení jsem v čele, takže lepší začátek jsme si přát asi nemohli," líčí šťastný Lacko.
Janes zopakoval výborný výsledek z prvního závodu a opět dojel devátý. Do sbírky mu tak přibyly dva stříbrné poháry z hodnocení nováčků.
Mistrovství Evropy tahačů v Misanu (Itálie): |
---|
1. jízda: |
1. Hahn (Něm./Iveco) 25:11,293, |
2. Lacko (ČR/Buggyra) -2,314, |
3. Albacete (Šp./MAN) -3,122. |
2. jízda: |
1. Reinert (Něm./Iveco) 25:19,390, |
2. Albacete -1,279, |
3. Halmová (Něm./Iveco) -2,385, |
4. Lacko -3,621. |
Průběžné pořadí: |
1. Lacko 22, |
2. Albacete 21, |
3. Hahn 20. |