Hlavní obsah

Konec v OKTAGONU? Nejsem přelétavé koště jako Pirát, reagoval Vémola

Praha

Ve středu večer poznala světlo světa nová bojová organizace na československé scéně s názvem Real Fight Arena (RFA). Ta na své úvodní tiskové konferenci mimo jiné ohlásila její zápasníky a u některých jmen se vedou hodně rozporuplné debaty. Příkladem může být Leo Brichta, který údajně ještě má smlouvu s OKTAGONEM a hrozí mu finanční postih. RFA podle informací kontaktovala celé množství zápasníků, jak tomu bylo u jedné z největších ryb na domácí scéně Karlose Vémoly?

Foto: OKTAGON MMA

Karlos Vémola po vítězném duelu.

Článek

„Je tady někdo na bojové scéně, koho by ještě nekontaktovala? Neznám je, nehaním je. Nevím, kdo jsou a co dokážou. Udržet dlouhodobě nějaký standard dokázal pouze OKTAGON. Ať mě kontaktují třeba za rok, uvidíme, co do té doby vymyslí. Fandím jim. Tím, když poroste konkurence, tak tím pádem poroste naše MMA. Čím víc konkurence tu bude, tím lepší to bude pro náš sport," reagoval Terminátor na svém Instagramu.

„Rád se na jejich první galavečer podívám. Rád se podívám, jaká konkurence roste, jaké podmínky, zápasy a atmosféru vytvoří. Já jsem ale happy, tam kde jsem. Až uvidím, že nová organizace ukáže takové věci, která ukázala organizace, pro kterou zápasím já, tak si s nimi možná rád sednu na kafé," dodal Vémola na adresu organizace RFA, která ohlásila již dvacet zápasníků.

„Já za OKTAGONEM stojím. Myslím si, že tohle je velká bublina, která brzo splaskne. Určitě si myslím, že všichni zápasníci neutečou. Zápasím s nimi dlouhá léta. Nejsem žádný přelétavý koště. Třeba jako Pirát z jedné organizace do druhé, protože mu dají tři koruny navíc," nezapomněl si Vémola rýpnout do svého prosincového soupeře Samuela Krištofiče.

„Věřím, že se mi Ondra Novotný brzo ozve a dořešíme spor ohledně modrého a červeného rohu, abychom vám konečně mohli oznámit, jestli 30. prosince nastoupím nebo nenastoupím. Není to vůči vám fér, že vám tak dlouhou dobu nedal nikdo vědět," vysvětlil Vémola hodně diskutovanou situaci při volbě rohu.

Reklama