Článek
Bohemians pokřtili nové dresy už v nedělní generálce na novou sezonu proti Ružomberoku, který porazili 3:2. Už během ní měli někteří fanoušci na sobě nové fialovo-růžové úbory. „Byl jsem překvapený, kolik lidí to mělo na sobě. Bortí tím názory, že jsou hrozné. Třeba na ženách se mi to docela líbilo,“ pronesl s úsměvem trenér Klokanů Jaroslav Veselý.
„Myslím, že první den se prodávaly lépe než v minulých letech,“ přidal Koukal. Klub se snaží rozbít myšlení, že by měl být v barvách venkovních dresů konzervativní. „Byly doby, kdy chtěla hrát Bohemka co nejvíc v zelenobílé i venku. Když se nám pak dařilo ve venkovních zápasech v černé nebo černo-zelené, kabina to nechtěla měnit. Věřím, že pokud tohle přinesou i nové dresy, tak se nikdo z fanoušků zlobit nebude,“ poznamenal Koukal.
Bohemians chtějí být tímto krokem modernější, oslovit mladší generaci a přilákat nové příznivce. „Pokud klub nezíská v dohledné době spoustu nových mladších fanoušků, může mít do budoucna problém. Cokoliv, co zaujme mladou generaci, něžné pohlaví a vzbudí pozitivní rozruch, je vítaná věc,“ uvedl Martin Dostál, nový sportovní manažer a vedoucí áčka Bohemians, který po minulé sezoně ukončil hráčskou kariéru.
Byl ještě v kabině, když se nové dresy vybíraly. Hráči totiž dostali na výběr ze tří možností, které klub navrhl. Dresy vytvářela společnost Puma. „Hlasoval jsem pro jinou variantu, ale to neznamená, že by se mi tahle nelíbila. V reálu vypadá daleko líp než na papíře,“ přiblížil Dostál.
„Když se podíváte na další týmy v lize nebo v zahraničí, s druhou a třetí sadou dresů si často hrají. Kdybychom projeli posledních deset let, možná budeme říkat, že jsme se ještě drželi při zdi. Líbí se mi retro sady, které jsou třeba vzpomínkou na nějaký úspěšný rok daného klubu. Viděl jsem to u týmů v Anglii nebo Španělsku. Jsem otevřený tomu, že druhá sada může být takhle ustřelená,“ zakončil Dostál.