Článek
Mladá Boleslav - Olomouc 1:4
Ve 34. minutě před rozehráním rohového kopu Sigmy vznikla rozmíška mezi olomouckým Abdoulayem Syllou a mladoboleslavským obráncem Filipem Matouškem, kterého hostující záložník zasáhnul rukou do rozkroku. Matoušek se svalil na zem, rozhodčí Lukáš Nehasil nakonec ocenil zákrok Sylly žlutou kartou.
Vyjádření komise: „Ve 34. minutě utkání rozhodčí správně udělil žlutou kartu hráči hostujícího družstva č. 2 za nesportovní chování vůči soupeři.“
Teplice - Plzeň 1:2
V úvodu 11minutového nastavení zahrál plzeňský záložník Tomáš Ladra rohový kop na přední tyč, kde se pokoušel míč prodloužit útočník Prince Adu. Kopačkou však zřejmě zasáhl do hlavy domácího stopera Denise Halinského, který se snažil balon odvrátit. Hlavní rozhodčí Dominik Starý odpískal faul. Vzápětí se k němu seběhli Tepličtí a žádali pro Adua druhou žlutou kartu. Arbitr ji nevytáhl.
Vyjádření komise: „V 91. minutě utkání rozhodčí chybně neudělil druhou žlutou a následně červenou kartu hráči hostujícího družstva č. 80, který ve snaze hrát míč zasáhl soupeře kopačkou do hlavy. Jednalo se o přestupek na žlutou kartu, VAR proto správně neintervenoval.“

Prince Adu z Viktorie Plzeň měl být vyloučen za faul na Denise Halinského z Teplic.
Bohemians - Hradec Králové 1:2
V 88. minutě za stavu 1:2 poslal domácí záložník Jan Kovařík nadýchaný centr do šestnáctky Hradce Králové. Míč se snažil zkrotit kapitán Klokanů Lukáš Hůlka, kterému visel na zádech hostující Daniel Horák. Po souboji Hůlka upadl na trávník, sudí Ondřej Berka pokutový kop neodpískal. Do hry ale vstoupil VAR, po několikaminutovém zkoumání se Berka přiklonil k nařízení penalty. Klokan Ramirez ji neproměnil.
Vyjádření komise: „V 88. minutě utkání rozhodčí na základě intervence VAR správně nařídil pokutový kop pro domácí družstvo. Hráč hostujícího družstva č. 26 držel oběma rukama hráče domácího družstva č. 28, na kterého směřoval míč, a tímto držením způsobil jeho pád.“
Jablonec - Zlín 1:3
Ve 22. minutě vystřihl jablonecký obránce Daniel Souček parádní kolmici na Alexise Alegueho, který vběhl do šestnáctky Zlína, kde mu pod nohy padl brankář Stanislav Dostál. Kamerunský útočník se svalil na zem, hlavní rozhodčí Pavel Orel nechal pokračovat ve hře. VAR jeho verdikt následně posvětil.
Vyjádření komise: „Ve 22. minutě utkání rozhodčí správně nenařídil pokutový kop pro domácí družstvo. Brankář hostujícího družstva rukou zasáhl míč, o přestupek se tedy nejednalo.“










