Článek
„Partnerství s lídrem na trhu sportovního sázení je pro Viktorii významnou příležitostí k dalšímu rozvoji. Stejně jako je Tipsport špičkou ve svém oboru i Viktorka má ambici být stabilně mezi elitou české fotbalové scény. Věříme, že obnovení naší spolupráce přinese benefity oběma stranám - a především fanouškům Viktorie,“ cituje plzeňský web Adolfa Šádka, generálního ředitele a předsedu představenstva klubu.
Výši finančního plnění ani délku kontraktu strany nezveřejnily. Nicméně vzhledem k tomu, že Tipsport je prémiovým partnerem (druhým největším po Doosanu), očekává se finanční podpora v řádu desítek milionů korun.
Podpora ze strany nového partnera bude, jak zmínil Šádek, směřována především k novým projektům týkajícím se fanoušků. „Do partnerství vstupujeme s jasným cílem - propojit značku Tipsport s klubem, který má silnou regionální identitu, stabilní fanouškovskou základnu a pravidelně se účastní evropských soutěží. Viktoria je pro nás ideálním prostředím pro testování nových formátů aktivace – ať už jde o práci s fanoušky v online prostředí, na stadionu i v celém regionu. Chceme být nejen vidět, ale přinášet ve spolupráci s klubem fanouškům i něco navíc – zábavu,“ říká šéf sponzoringu Tipsportu Martin Ptáčník.

Viktoria Plzeň uzavřela významné partnerství se společností Tipsport.
Západočeši zároveň obnoví i spolupráci s Nadací Tipsport, která se věnuje ochraně životního prostředí a zmírňování dopadů klimatických změn ve sportu. „Náš projekt Sport bez odpadu není jednorázovou akcí, ale snahou o změnu návyků. Ve spolupráci s Viktorií chceme ukázat, že i velký stadion může fungovat s minimálním množstvím odpadu – a že to jde bez ztráty komfortu pro fanoušky. Změny, které společně zavedeme, budou mít pozitivní dopad nejen na životní prostředí, ale i na klubovou pokladnu,“ podotýká ředitelka Nadace Tipsport Lucia Štefánková.